Glavni most med podjetjem in pa stranko je klicni center. Predstavlja komunikacijski most, ki je glavni faktor, ki strankam zagotavlja vse potrebne informacije in pa zagotavlja morebitne odgovore na vprašanja, katera lahko stranka postavi.
Sama komunikacija klicnega centra največkrat poteka preko telefonskih klicev, lahko pa tudi v obliki sporočil po e pošti ali pa celo v živo. Funkcije, ki jih ima klicni center so torej, odgovarjanje na vprašanja, ki jih ima stranka, reševanju težav, nudenju informacij in pa vzpostavljanje in ohranjanje odnosov s strankami.
Podpora, ki jo klicni center nudi strankam, se izraža kot prva točka stika stranke z nekim podjetjem. To pomeni, ko ima stranka vprašanje ali pa je skeptična o temu, kaj podjetje nudi, je naloga klicnega centra ta, da stranki zagotovi vse potrebne informacije, da le ta ne bo več skeptična in bo vedela, zakaj je to podjetje morebitna pravilna odločitev.
Prav tako ima klicni center pomembno vlogo sprejemanja raznih naročil. Ta naročila so lahko naročila na morebitne poslovne sestanke z nadrejenimi v podjetju. Lahko pa gre zgolj za naročilo za razne izdelke, katere nudi podjetje. Nato pa temu še sledi razno nadaljnjo dogovarjanje o morebitnem prevzemu izdelka na podjetju, morebitno pa dostavi na dom.
Naslednja nujno potrebna funkcija za klicni center je reševanje pritožb. Zagotovo vsako podjetje v času svojega obratovanja dobi kakšno pritožbo. Ta pritožba je lahko zaradi morebitne nepopolnosti izdelka, ki je bil kupljen na nekem podjetju. Klicni center pa mora tukaj presoditi, ali je nastala napaka oziroma nesporazum, krivda podjetja, v katerem primeru mora škodo kriti podjetje. Veliko pa je takšnih primerov, ko nastala težava nima nobenega opravka z podjetjem, kar pomeni, da je stranka sama odgovorna za nastali nesporazum. Naloga klicnega centra pa je da preko komunikacije s stranko presodi, za kateri primer gre.
Za podjetja je torej klicni center zelo pomemben faktor pri poslovanju in komuniciranju.