Najina hčerka se je že pred dvema letoma odselila na svoje. V tem času je odprla spletno trgovino, kjer prodaja butična oblačila za dojenčke, ki jih sama šiva. Posel ji kar dobro teče, vedno ko pride na obisk, mi pove in pokaže kaj vse je naredila. Z možem sva oba zelo ponosna nanjo, predvsem pa sem vesela, ker vidim, da v tem delu resnično uživa.
Ko je bila zadnjič na obisku, sva po kosilu sedli na teraso in si privoščili kavo. Mimogrede je pogledala na telefon in mi povedala, da ima že tri nova naročila. Ko sem jo vprašala ali so ji poslali sms na njen telefon, se je zasmejala in rekla, da njena telefonska centrala vse opravi namesto nje. Ker nisem popolnoma razumela kaj misli, sem jo vprašala, če je zaposlila koga, da ji sprejema naročila.
Povedala mi je, da ji je telefonska centrala olajšala poslovanje, saj je z njo povezana z računalnikom, prenosnikom in telefonom. Na njej ima telefonski odzivnik in tam se ji shranijo vsi podatki. Zdelo se mi je zelo zanimivo. Vprašala sem jo koliko jo je ta telefonska centrala stala, saj se mi je zdelo, da je morala investicija biti kar velika.
Razložila mi je, da je ni kupila, temveč jo je vzela v najem in mesečni stroški niso veliki, še posebno v sorazmerju na to, kaj vse telefonska centrala nudi in koliko ji je olajšala delo. Osebno polovico stvari ne razumem, saj takrat ko sem bila jaz v njenih letih niti mobilnega telefona nismo imeli, kje pa še, da bi bila telefonska centrala na razpolago vsakemu. Tehnologija napreduje iz dneva v dan in res ne vem kam vse to pelje. V tem primeru sem sicer vesela, da hčerki telefonska centrala toliko olajša delo, ko pa vidim majhne otroke, ki so prilepljeni na male ekrane in ne vidijo sveta okoli sebe, pa me je vseeno malo groza.